Zand in de .....

18 oktober 2009 - Katwijk, Nederland

He hallo allemaal!!

Net half Katwijk aan de skype gehad, superleuk!! haha, sta nog helemaal na te trappelen.. haha..

Maar ik was nog ergens bij Byron Bay gebleven..  Daarna zijn we richting Brisbane gereden.. Mooie stad met de rivier ertussen.. De volgende ochtend zijn we vroeg weggegaan richting de stad, leuk gewandeld, heerlijk bij de rivier gezeten.. `s Avonds nog weggeweest met een paar van de ouwe groep + wat internationale mensen.. Volgende dag naar de Lagoon geweest.. Dat is een strandje + zwembad aan de overkant van de stad.. heerlijk daar gelegen, supergrappig om het drukke verkeer aan de overkant te zien en wij liggen daar superrelaxt te zonnebaden.. Ook nog in Brisbane nog een camping dag gehad.. Kitty is er toen ook bijgekomen.. Daarna ri Noosa gereden.. Daar hebben we een kanotocht gedaan, prachtige omgeving.. Helemaal naar de sfjkdsjkfaksfjdkjd, maar het was het zeker waard.. Die dag erna hebben we in het dorpje gelopen, beetje gewinkeld, stukje voetbal gekeken.. Volgende dag ben ik in mn eentje wezen wandelen, prachtige route gelopen.. Stuk of 10 dolfijnen gezien, echt prachtig.. Mooie stranden, zie pictures..

Na Noosa zijn we naar Rainbow Beach gegaan, daarvandaan begon onze trip naar Fraser Island.. Fraser, geweldig.. prachtige omgeving.. Lake Mckenzie---> wow!! Wat was dat mooi.. witte stranden, super helder water... heerlijk gewoon.. hobbeldehop naar ons kamp.. gezellige groep, lekker gebbqt.. Volgende ochtend ri Creek Eli gereden.. Mooi beekje, weer helder water (  jaja ), lekker in gezwommen, daarna verder over het strand gecrosst naar ons Aboriginal kamp.. Tent opgezet, daarna zijn we nog naar een ander lake geweest, tussen de turtles gezwommen.. `s Avonds naar het strand ook geweest, dat was helemaal geweldig.. de hele lucht zat bommetje vol met allemaal sterren, prachtig om te zien.. Volgende dag zijn we naar Lake Wobbie gereden, ook weer mooi.. hahaha.. alles was mooi, geweldig.. Heb weinig tijd meer...

Nu zitten we in Hervey Bay, gaan morgen ri 1770, daarna de nationale parken in, dus dan eindelijk wat wandelen..