Newcastle - Byron Bay

7 oktober 2009 - Katwijk, Nederland

He hallo allemaal!!

Het heeft ff geduurd, maar hier ff snel een kort verslagje..

Het gaat echt super, maar ook supergoed.. tis heerlijk relaxt.. veel aan strand gelegen, lekker gezond.. Heeerlijk!!!

Maar van Newcastle zijn we naar Port Macquarie gegaan.. leuk dorpje, lekker gewandeld, mooi stranden gezien.. Daarna zijn we naar Coffs Harbour gereden, nog steeds heelhuids, soms wat rare acties met de auto, dat we lekker tegen het verkeer inrijden, woooooooooow, stuur om.. zo gaat ie goed.. hehe.. maar oke, Coffs Harbour hebben Sanne en Jelle ( van onze Activity groep nog ) hele aardige mensen ontmoet, daar zijn wij ook naartoe gegaan.. supergezellige avond gehad, gegeten daar, veel verhalen gehoord.. Onwijs gastvrij, echt een topavond.. Die Steve die daar ook bij zat, die werkte dus bij een dolfijnen enz centrum, kregen we dus de volgende dag allemaal een dolfijnenzoen.. dat is leuk he??!!!.. hahaha.. Die dag zijn we toen `s middags naar Byron Bay gereden, daar hebben we de volgende dag een surfochtendje gehouden.. dat was ook echt supergrappig.. In zo`n pak gehesen, was de halve ochtend al om.. hahaha.. maar, na een paar oefeningetjes op het droge, daarna het water in, na 10 happen zout water, kon ik toch aardig staan.. Daarna heerlijk op het strand gelegen, volgende dag ook.. hahaha.. `s avonds nog bij een afrikaanse tent gegeten, supersmerig.. hahah.. maar oke.. daarna nog naar een ` houseparty` geweest, na een kwartiertje ( lekker lang hoor, haha.. )  zijn we bij de cheeky monkeys belandt, wat een naam.. maar was supergezellig!!..  Heb alleen geen tijd meer voor meer, dus dat volgt nog!!

Het allerbeste met ieder!!

Foto`s gaan echt ook nog een x volgen!!!

Gr, Petra..

1. Linda:
    Hey PEET!

Wat gaaf joh! Het klinkt echt onwijs cool, wat je allemaal aan het doen bent daarzo!
    En een dolfijnenzoen! Altijd al willen hebben...
    Ik ben net wakker.. eerst een bakkie koffie!
  2. Maris en Sonny:
    Heyy!!

Weer een verslag op je site...leuuuk:d! Altijd leuk om te lezen hoe het gaat he!!!
    Je ziet echt veel daar man en je maakt genoeg mee haha! Bij die dolfijnen had ik ook wel bij willen zijn!!! Mocht je er niet mee zwemmen dan:p haha.
    Nou ik gaat zo lekker tv kijken;):P.

Houdoeee;)
  3. Steef:
    Heeey Peetie!

Gohhhhhhhhhh ligt zij lkkr op strand! Hijs ik me niet in een pak om te gaan surfen maar mijn regenpak! Tot aan me sokken toe nat en me mascara op me voorhoofd! Sjongejonge! Ga je nog naar Australie-Nederland kijken daaro! Bij ons is die wedstrijd al om 11 uur 's ochtends! Je moet wel gaan kijken hoor. En ben je nou toch nog steeds voor Nederland dan? hahah xxies steef
  4. Marlene:
    7 oktober 2009
    Heeey gelukkig dat het goed gaat :)
    En dat jullie het naar je zin hebben!!!
    Klinkt echt onwijs gaaf.
    Zullen we weekje of 2 ruilen.
    Ik in de bikini en jij in een regenjas met dikke sjaal.
    Zoals je weet beginnen de stormtijden weer in Katwijk...en dan klink jou verhaal véél en véél leuker hahaha.
    Nou ben benieuwd op het vervolg van je avontuur.
    Take care there!!!!

Groetjes en x Marlene