................

19 oktober 2009 - Agnes Water, Australië

Wat, weer een bericht??!!.. Ja, nog eentje..

Want gister was het echt haasje-repje, nu heb ik ietsje meer tijd..

Maar ondertussen zijn we vanochtend ri 1770 gereden, heel klein dorpje, met wat heuveltjes, daar zijn we doorheen gereden, kwamen we uit in Agnes Water,  pakten we ons campingboek erbij, toen vonden we dus een bush camping.. daar onze spullen neergegooid, snel tentje opgezet en gelijk een wandelingetje gemaakt.. mooie lookout geweest, prachtige uitzichten, zie foto`s ooit, haha.. tis echt supersloom, staat der ook maar echt 1 op.. haha, ze komen ooit echt!!

Morgen gaan we richting Blackdown Table Land, de bush in, naar de spinnetjes en al de kriebelbeestjes, maar die schiet ik gewoon naar Kitty of Patrick en dan zijn we er ook weer vanaf.. Heb al 1 momentje gehad.. Was ik in mn eentje aan het wandelen en toen zat er  echt een supergrote wesp/bij achtige variant achter mij aan.. ik het op een hollen gezet, hehe.. heb het overleefd!!

Maar straks naar het strand, heerlijk ff zwemmen, broodje worst.. haha.. Morgenochtend hebben we om half 5 de wekker, dan toch eindelijk een x een zonsopgang..

Doeidoei!!

Gr, Peet..!!

1. Linda:
    Hey Peet!

Hahah.. sjonge jonge! Een wesp/bij-achtige variant... Dat klinkt heel gevaarlijk!
    Niet teveel broodjes worst eten he, anders kom je niet meer op je surfplank!

Doeidoei!
  2. Steef:
    19 oktober 2009
    Haaha nee toch peet! Zijn ze daar ook niet veeeeeeeel groter die wesp/bij-achtige varianten! xxxies
  3. Maris en Sonny:
    Heeyy!!

Leuk weer een bericht haha:D!
    Ik zie je al helemaal hollen voor die wesp / bij variant:P. Zijn zeker best groot??? Heeyy ik zie dat je je locatie ook hebt veranderd:D!

Veel plezier in de Bush!!

Houdoe he;)
  4. Marlene:
    Bbbzzzzz bzzzzzzz :P
    Kijk maar uit daar hahahhaa
    Nee hoor klinkt super leuk
    maareee... we want more pictures!!! ;)

Groetjes Marlene
  5. Audrey:
    20 oktober 2009
    Heeee Peet,

Wat onwijs gaaf man, wat je daar allemaal doet. Lijkt me heerlijk!! Hier is het nu lekker koud aan het worden....ben je zeker niet jaloers op he. Nou ik zou zeggen, geniet ervan en ik wacht met smart op je nieuwe blogje (en foto's!!!)

Groetjes uit Noordwijk

xxx Audrey