Taiwan a la Taiwapeetje...

22 april 2013 - Seoul, Zuid-Korea

Ni Hao!!

Daar zijn we dan weer hoor!! Het heeft eventjes geduurd, maar dat heb je als je een baan heb .... ;)

De afgelopen 3 maanden zijn omgevlogen!! Ik heb echt werkelijk waar een fantastische tijd gehad in Taichung en het was gewoon raar vanochtend om `mn stad` te verlaten!

Ten eerste het hostel waar ik de hele tijd heb  gezeten, wat een ervaring! Ik heb zoveel mensen ontmoet van over de hele wereld... Leuk om zoveel verschillende mensen en culturen te leren kennen!

En het was ook zo heerlijk om lekker die tas helemaal leeg te gooien en mn eigen plekkie te hebben ( btw, wat een rotzooi heb ik bij me en dan niet te vergeten wat ik allemal wel niet heb gekocht, maar ja dat heb je als je een lange tijd op 1 plek zit )

Ten tweede alle mensen die ik er de afgelopen maanden heb ontmoet.. Onderhand zijn het allemaal goeie vrienden en zijn ze aan het klagen over mij, omdat ze teveel geld hebben uitgegeven.. Haha, dat is wel waar, mijn plan was ook om deze 3 maanden wat geld te sparen... Niet dus!!

Nu kan ik alles wel gaan vertellen wat ik in deze 3 maanden allemaal heb gedaan, maar dan mis ik zeker mn vlucht naar Korea ... En dat wil ik zeker niet!! Toch ook wel weer even lekker om ertussenuit te zijn en weer het reisgevoel terug te krijgen.... Zuid Amerika staat namelijk ook voor de deur!!!!

Hierbij laat ik het eventjes.. Korea weer uitgebreidt!!!

Doeeei!!

Ps. mn hostel in Korea heet Bed and Beer, niet verkeerd zeg ik zo ;)!!

Net aangekomen in Seoul, goeie vlucht gehad, biertje smaakte prima!!