Kiekeboe, ben dr nog!!

27 november 2009 - Victor Harbor, Australië

Woooow, veels te lang geleden alweer.. Waar zal ik beginnen, miss waar ik gebleven was, de outback..

Supergaaf om daar te rijden, miss een beetje saai, je kijkt een keer om je heen, later nog een x en alles is nog steeds hetzelfde..  ( Helaas geen Jack en Teun gezien ) maar met een muziekje erbij, beetje hangen achterin in die kar ging het ook allemaal best relaxt!!

Het avontuur begon goed met een bekeuring voor Kitty ( hehe ), ook nog een blaastestje erbij ( moest me denken aan een ritje Scheveningen ) .. Daarna kreeg ik de naam bird-killer, je snapt me al, dat ene vogeltje was dr net op de verkeerde tijd en verkeerde plek.. haha, Patrick heeft m gelukkig verwijderd, de details wil je niet weten!!.. Onderhand na dat vele rijden ook nog een klapband gehad.. Hmm.. en wie zou er toen rijden??? Ieder geval, we leven nog!!

In die 8 a 10 dagen outback hebben we superveel mooie dingen gezien, de East en West Macdonnel Ranges, Uluru, Kings Canyon, Devils Marbles, ik zeg, check de foto`s als ze er een x op staan, was in ieder geval, geweldig!!! Prachtinge dingen gezien, `wat `wezen drinken met de locals, veel gereden, vliegen weggeslagen, ga zo maar door!!...

Na de outback kwamen we in Port Augusta waar we eerst 44 graden voorgeschoteld kregen, die dag daarna zelfs 46 graden!!!! Heerlijk geluierd in de schaduw ( is ook geen straf!!)

Toen hebben we Eyre en Yorke Peninsule aangedaan, weer heerlijk gereden met het karretje, veel stranden gezien, prachtige kliffen.. Zelfs nog een nachtje een bijna prive-strandje gehad, met een prachtige zonsondergang, daarna een lichtshow, geweldig om te zien!!

Toen zijn we in Adelaide belandt, kwamen we weer JS ( Jelle en Sanne ) tegen + wat andere internationale mensen, gezellig wezen stappen, beetje rondgehangen, wat gewinkeld.. Toen doorgereden naar Adelaide Hills, prachtige landschappen.. Daar een leuke wandeling gemaakt, beetje bush-gekampeerd, Barossa Valley ingeweest, 1 en al wijn.. ( En ook ROSE ) hahah.. ( sommige snappen `m )

Onderhand ook nog in Hahndorf  ( uberduits ) en Mclaren Vale geweest, lekker ge-relaxt en nu in Victor Harbor, leuk stadje, met een leuke pier, waar je op Granite Island uitkomt.. Lekker gewandeld daar, leuke uitzichten en nu al onderhand 2,5 in de mac, gratis internet.. hahah..

Het eten gaat hier ook perfect, gisteren SPINAZIE op, hmmmm, heerlijk!!! Voor de rest veel pasta, rijst, bloemkool, aardappelen, pasta, rijst, bloemkool, aardappelen, bonen in tomatensaus, brocolli, pannenkoeken, pasta, rijst, aardappelen, pannenkoeken.. hahaha!! Ik hou op!!..

Het beste allemaal!!!

Doeidoei!!!

x Petra..

1. Maris en Sonny:
    Peeeet!

Wat leuk! Weer een bericht op je site! Je maakt daar aardig wat mee haha. Is de auto nog heel :p? Het is hier veel regen en wind! Dus geniet lekker van die zon daar. Goed insmeren he haha.
    Nou ik ga werken!

Doeeeggg
  2. Linda:
    Mattie van me!!!!!!

'Bonen in tomatensaus'? OMG! Dat KAN niet lekker zijn..
    Ahhh.. en dat vogeltje!! Wat zielig!
    Wat moet die geleden hebben... :P

Dat jij nu gewoon lekker op strand wijn ligt te drinken en lekker aan het chillen bent... de wereld is gewoon oneerlijk!! :D

Nou, geniet er van.. zoals Maris al zei, het is hier ...-weer!

Laterrrrrrrrr!!!
  3. bertus:
    27 november 2009
    je heb het er maar druk mee mevr ouwehand let je wel een beetje om de lijn met al die lekkere dingen of denk je ik blijf toch nog wel een poosje weg je ga wel een feestje missen van de brugwachters we krijgen allemaal en vast bedrag om wat leuks mee tedoen en hebben afgesproken iets met elkaat tedoen beter dan een receptie geven peet nog veel plezier en we mailen he
  4. Dick van Egmond:
    Hé Peetje,
    Je gaat wel lekker daar down under hé? Zo te lezen heb je al veel meer van Australië gezien dan toen ik daar eeeeeeeuwen geleden in New Castle en Sydney was met de "Dordrecht" van Van Ommeren.
    Je moet de brug in Sydney maar eens vergelijken met de Nieuwe Roversbrug. Mis je die nog niet?
    Groetjes en veel plezier!
  5. aad:
    28 november 2009
    Hallo petra hier je vriend aad uit scheveningen ik ben verhuist alles goed daar ik mis mijn meisje wel uit katwijk op de bc leidschendam hoe lang blijf je nog weg ? nou petra ik hoor nog van je.
    Groeten.
    Aad
  6. aad:
    29 november 2009
    doei petra
  7. Ton:
    8 december 2009
    Hoi Petra
    Dat ik je maandag 7 dec aan de telefoon had, dat was nog eens een verrassing.
    Leuk om dat Kattuks weer eens te horen, en...... dat je het erg naar je zin heb.
    Groetjes Ton