Jooo mensen!!!

17 september 2009 - Katwijk, Nederland

Eindelijk het 1e berichtje uit Sydney!! Woeeeeehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!

I`ve made it!! haha, het was echt super vermoeiend, helemaal niet geslapen, hehe.. Maar ik ben dr gewoon en het is echt super!! Tis 30 graden, heerlijk warm.. Al aardig de toerist uitgehangen..

Opera House, harbor bridge, info- bijeenkomst net gehad, van alles moet er nog geregeld worden, maar we houden het lekker relaxt:P.. Vanavond vroeg naar mn bedje, vannacht helemaal niet geslapen, dus heb wat te doen!!

Nou, ik heb weinig meer te vertellen.. haha!! Maar binnenkort maak ik er een super-de-luxe lang verhaal van!!

Het allerbeste allemaal,

Doeidoeidoeidoeidoeidoei!!!!!!!!!!!

1. Marleen:
    Ha Peet,

Had jij ook zo'n last van die mist in Sydney? Ik zag het net op het nieuws. Raar gezicht zeg :)

Toedeloe!

Marleen
  2. Linda:
    17 september 2009
    Heeeey leuk peetie!! Gelukkig dat je nog wakker was, anders had ik je wakker gesmst, bij jou om kwart over 4 snachts, hierzo savonds haha. Zal meteen ff de tijdsverschil opzoeken!! succes verder
  3. Linda:
    PEETIE!! :D

Je eerste update op je reislogger!
    Gelukkig dat je heel bent aangekomen.
    Kijk uit voor de skippys he?!

Doei,
    Je BFF uit Holland :P
  4. bertus:
    17 september 2009
    ik hoop dat je een beetje rust vindt wandt als ik hoorde hoe jij op feestje,s ben heb ik er weinig vertrouwen in fijn dat je goed ben aangekomen en geniet he groetje,s
  5. Steef:
    17 september 2009
    Nou Peet, we hebben dinsdag aan je gedacht hoor. Gelukkig ben je goed aangekomen, effe relaxen nu en dan maar volop genieten. ;)
    Ben benieuwd naar de eerste foto's. Groetjes,
    Steef
  6. Huig en tante Alie:
    18 september 2009
    hey petra

gelukkig maar dat je goed bent aangekomen.
    leuk dat je berichtje hebt gestuurd, we kijken uit naar de het volgende lange bericht( minstens 8 A4 jes) groetjes Huig en tanate Alie
  7. Steef:
    19 september 2009
    Heyy peetie!
    Toppie dat je er goed ben aangekomen! Mooi weertje natuurlijk! (Zitten wij hier in de bewolking) En ja mensen hoe zit dat eigelijk met dat tijdverschil? 10 uur vroeger ofzo? xxx steef
  8. Maris en Sonny:
    19 september 2009
    Heey Peetiej!!

Zit ze hoor...in Sydney!!! Je hebt het lekker voor elkaar hahaa! Maar gaat alles goed Peet???
    Ik wilde je ook nog smssen, toen zei Sonny ... het is nu 2.52 bij Peet (opgezocht op mobiel), heb ik maar ff gewacht;) hehe. Wij wachten dan wel hoor;) he Lin? (grapjeeee).
    Nou ik kijk wel uit naar je volgende verslag hoor!!! Heb je ook foto's;)?

Adiosss!
    xxx
    Maris
  9. Marlene:
    21 september 2009
    Heeeeeey Petra!!!!
    Gelukkig ben je daar veilig aangekomen?!
    Al Skippie gezien???
    Of misschien toch flipper??? :P
    Nog steeds zo naar je zin?!
    Hier gaat alles goed hoor :)
    Kan haast niet wachten op je volgende blog+pica's!!!!

Groetjes Marlene + de familie