Hallo allemaal

25 augustus 2009 - Katwijk, Nederland

Over precies 3 weken is het eindelijk zover, ik verlaat dan het dorpje Katwijk om het grote avontuur in te stappen voor een jaar!!.. Als eerste gaat de tocht naar Australie, ondertussen een stopje in Nieuw-Zeeland, waar ik volgend jaar eindig in Singapore / Bali en wie weet wat nog meer..

Als je nou wil weten wat ik daar allemaal uitspook, meld je dan ff aan.. Ik zal er het beste van maken:)..

Ik kan haast niet meer wachten eer dat het zover is, het aftellen is nu echt begonnen!!..

Veel leesplezier,

Gr, Petra..

1. Maris en Sonny:
    Peetiee!!!

Leuk zo'n site, ga me zeker aanmelden en je volgen:D!
    Alvast heel veel succes en plezier daar in het grote Australië!!! En we gaan je zeker missen:(!!!
    Nog 3 weekjes, het komt echt steeds dichterbij! Spannend!

Groetjes!!
  2. Ton:
    G'day mate

Geniet van Down Under.

No Worries No Hurries
    Ann en Ton
  3. Linda:
    Hey man Peet!

Ik ben er nog niet helemaal achter hoe ik me moet aanmelden, maar dat lukt vanzelf wel denk ik :P
    Nog effe man.. jeetje.. het gaat nu echt opschieten!
    Maarre, hoever je ook zit; we blijven BFF's !! :P

Liefs en heel veel plezier,
    Linda
  4. Steef:
    28 augustus 2009
    Hey kanjer,
    Nog één weekje werken en dan zijn we je kwijt op BC de Waard (SNIK). Je hebt een goeie indruk 8r gelaten de afgelopen periode, we gaan je missen. Dat zal jou natuurlijk wat aan je **** roesten, jij gaat gewoon lekker een jaartje chillen. Groot gelijk, maar denk af en toe wel ff aan ons.
    Heel heel heeeeeeeeeeeeeeel veel plezier toegewenst.

Steef ;0
  5. bertus:
    28 augustus 2009
    peet ik hoop dat je het heel erg naar je zin zal hebben maak er wat van en we zullen je missen maar we houden contact he
  6. Henk Labordus:
    31 augustus 2009
    He Peet,
    Hartstikke leuk zo'n site, uiteraard zijn we allemaal nieuwsgierig hoe het je verder vergaat!!
    Nog een paar dagen werken en dan is het eindelijk zover! Have Fun, B......!
  7. Ilse van Gerwen:
    3 september 2009
    Hee Peet, jeetje je gaat gewoon een heel jaar!!! Dat wist ik niet! Echt supercool dat je dat durft, ben stiekem wel een beetje jaloers maar dat wist je al :) Ik heb me aangemeld dan kan ik je verhalen een beetje in de gaten houden wat je daar allemaal uitspookt ;) Nou wie weet tot ziens ooit ergens op deze wereld!!! hahaha Greetz Ielsje
  8. Aline:
    4 september 2009
    He zus
    Leuk gedaan zo'n site!
    Ja ja nog anderhalve week, spannend hoor!
    xxx
  9. Patrick & Miranda:
    6 september 2009
    Hey zus van schoonzus :-)
    Tjonge wat een onderneming, leuk hoor ! Ik vond 6wkn remy naar de VS al lang zat...
    Raak je opladers niet kwijk(riep Lebbis) en geen rare plantjes of zaadjes meenemen anders kom je er niet in, LOL.
    Succes and have fun down under, don't be a stranger.
    cheers globetrotter,
    Patrick
  10. Maris en Sonny:
    8 september 2009
    Nog precies 1 WEEK!!!!
    Sjonge jonge!!! Jij gaat gewoon heel veel lol hebben daar en een onwijs gaaf avontuur beleven!!! En je weet het... niet langer als een jaar blijven anders komen we je HALEN!! hehehe;).
    We gaan je zeker missen Peet:(!
    Succes ... aussie!!

Groetjes!
  11. Dick van Egmond:
    12 september 2009
    Hey Petra,
    lees mijn mailtje maar dat ik vanaf BC De Waard heb gestuurd. Alphen ad Rijn gaat volgende week met 3 nachtdiensten beginnen en ze missen je nu al.
    Groetjes,
    ickD.
  12. Linda:
    13 september 2009
    Heeeey Peet!! Was gister echt heel gezellig en ook wel dubbel! In ieder geval heeeel veeel plezier, kijk uit en ik hou deze site in de gaten :D. Groetjes Linda V.
  13. Miranda SwetsOdv:
    Hoi Peet,
    China was echt super, als je de kans hebt moet je daar ook een keertje heen!
    Maar eerst deze grote reis! Ik ga je site in de gaten houden en wens je super veel plezier!
    Zet je snel foto's online zodat we mee kunnen kwijlen? ;-)

Dikke kus
  14. Linda:
    PEET !! Mattie!
    Als het goed is, dan leg je nu lekker te pitten.
    Ik hoop dat je heel bent aangekomen, maar dat zal vast wel!
    Groeten uit het zon-overgoten Katwijk :P
    (Yeah, right... )
  15. Aline:
    He peet
    als het goed is heb je nu voet aan land gezet!
    Je avontuur is begonnen!!!!!
    Veel plezier he daar en geniet ervan en hou ons op de hoogte!
    groetjes
  16. Wim rodenburg:
    17 september 2009
    Petra maak er een leuke tijd van ondek veel dingen het is een mooi land geniet er van .

wim rodenburg