En we gaan bijna weer op reis ...

13 september 2012 - Katwijk, Nederland

Hallo allemaal!!

Na een afwezigheid van 2 jaar wordt deze site weer uit het stof gehaald! En hoe! Beginnend in Rusland bij de Vladimirs en eindigend in Canada bij de grizzly`s.. In die tussentijd wordt het weer 1 groot avontuur! * Meer daarover in de komende 3 jaren :P *

Maar laat ik niet te snel vooruit gaan, eerst naar Rusland met Marlene, Xandra en Linda. Aankomende maandag stappen wij het vliegtuig in en gaan we een reis maken om nooit te vergeten! St. Petersburg, Moskou, de Transsiberie Express.. Het is allemaal geen kattenpies..

Ik kijk er ontzettend naar uit, ik hoop jullie ook en als je mij wilt volgen, meld je dan even aan!Veel leesplezier, ik ga mn best doen ;)

Tot in Rusland,

Groetjes Petra

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Patrick:
    13 september 2012
    Ongeldige token. Verstuur het formulier nogmaals om deze fout op te lossen.

Geen probleem, ik volg je! ;-)
  2. Patrick:
    13 september 2012
    Er stond nog iets onder: Je bent al aangemeld!
  3. Anne:
    13 september 2012
    He Peet! Ik heb me ook aangemeld hoor! Ben benieuwd naar al je verhalen. Maar eerst zie ik je zaterdag nog:-)!
  4. Petra:
    13 september 2012
    @Patrick, haha.. Van de vorige x nog!! Maar uit die verhalen van jou heb jij het ook geweldig gehad.. Nog tips waar ik echt heen moet in Europa?!!
    @Anne, eerst zaterdag nog idd! Leuk dat je je heb aangemeld!!
  5. Ton:
    Hoi Peet
    Jij naar Peking, wij naar Hong Kong, je komt toch wel even langs, tis maar 2000km.
    En mocht je tijd over hebben, je mag ook mee door de outback van down under.
  6. Kitty:
    13 september 2012
    Heerlijk, weer je reisverhalen lezen!! Ik kijk er naar uit! Wie weet zie ik je nog ergens!!!
    Have Fun!!
  7. Linda:
    14 september 2012
    Ja.. dit wil ik niet missen :P
  8. Martine en Jeroen:
    18 september 2012
    Zo nou kan ik je volgen ;-) mooie foto s op facebook!