Caution slippery + National Parks

24 oktober 2009 - Airlie Beach, Australië

He hallo allemaal,

Hier weer een snel berichtje..

Gisteren, dus vrijdag zijn we in Airlie beach belandt na bijna een week van bushcampings gehad..

Agnes Water hebben we veruild voor ons 1e nationale park, The Blackdown Tableland.. De weg ernatoe was al prachtig.. Tis ook meer binnenlands, veel rechte wegen, maar dan kom je later ook weer bergen tegen.. Voor ons park moesten we dus een best heuveltje op, bijna 900 meter!! En die uitzichten die je dan krijgt.. WOW!  We hebben daar gewandeld, paar lookouts gezien, het lijkt allemaal hetzelfde, maar ik heb me eigen toch wel ff geknepen van, hmm.. sta ik hier nu echt?? jip!! haha..  Volgende ochtend hebben we nog 1 wandeling gemaakt, daarna hobbeldehobbel ( het karretje red het nog steeds ) de heuvel weer af... toen  ri Mackay gereden.. daar zijn we toch wel op een luxe camping belandt, waar 10 meter verderop het strand lag.. dus dat was ook heerlijk!!..`s ochtends om 7 uur zweet je toch wel de auto uit, dus heerlijk op strand gelegen, wat een leventje..  Die dag zijn we doorgereden naar Eungella.. Daar zijn we door verschillende dorpjes gereden met 3 huizen, 1 benzinestation waar ook de winkel bij inzit, soms klein hotelletje.. niet voor te stellen, maar echt grappig om te zien ook!!.. Op een gegeven moment kwamen we uit bij Finch Hatton Gorge, bikini aangetrokken, bush ingelopen en uiteindelijk kom je dan uit bij een prachtig watervalletje.. heerlijk koud water, maar echt super om daar te zwemmen..Toen  daar was ook mn caution slippery momentje.. dat bord staat daar gewoon en deze mevr zag al een fantastische foto voor dr, dus die ging over de rotsen klimmen en op een gegeven moment moest ik dus in het water stappen en hopla, daar lag ik.. met mn camera half in het water... WHAAAAAAAAAA!! De handdoek kwam er gelijk al aan, gereanimeerd en .................... toen deed ie het gewoon! HEEEUJ!! Wat een avontuur, maar ben echt superblij dat ie het doet, toch maar beter luisteren naar de bordjes.. hehe!!

Je had daar 2 watervallen, bij die andere er dus ook ingedoken, nu wel zonder camera!! Gewoon prachtig, geen woorden voor, zie foto`s volgende keer ( gaan binnenkort komen, jaja )

Na Finch Hatton zijn we doorgereden naar onze eindbestemming, Eungella Dam.. Stonden denk 10 auto`s ofzo, heel groot meer, met dam, joh! Hahah.. Was daar behoorlijk winderig, maar gezellig achter de auto op de grond gegeten, was op zich wel apart..

En nu zitten we dan in Airlie Beach.. Lekker toerist-achtig.. had ik ook wel weer nodig.. die afwisseling maakt het gewoon helemaal goed!! Ook een doortrek-wc`tje.. haha sorry hoor!!

Morgen begint de zeiltrip ri Great Barrief Reef, ben dr klaar voor ! Kom maar op!!

Hier de link naar de foto`s : http://www.flickr.com/photos/43907029@N07/sets/72157622524952211/ ---> tadaaa!!

Doeidoei!!!

1. Maris en Sonny:
    Heyyy!!!

Sjonge jonge bijna je camera overleden!!! Toch een beetje eigenwijs he hahaah! Maar echt mooie en leuke foto's Peet:D!! En je hebt Skippy ook al otmoet zag ik haha!

Veel plezier met de zeiltrip!!!

Groetjes!
  2. Steef:
    24 oktober 2009
    YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS! leuk joh peet al die fotos! mooi hoor! Vooral dat landschap met die gasten die die boomstam willen verschuiven! hahahaha xxxies steef
  3. Linda:
    Joow Peet!

Kikke man al die foto's! Het lijken wel plaatjes uit een reisgids joh zo mooi!! (nieuwe job na Aussie?)
    Hey, en wie is die knappe dude waar je zo bij in z'n kruis kijkt op die strandfoto? :P hehe..

Laterrrr!!!
  4. Truus kwaak:
    hoi pietertje
    wat een onwijs mooie foto's je kunt wel zien dat je het naar je zin hebt toch??? heel veel avonturen wens ik je toe groetjes uit kattuk ook van arie
    ps nog geen lekker ding gezien daar??
  5. Marlene:
    25 oktober 2009
    WAUUUUUUWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!

Echt mega leuke foto's!!!!! :D
    Zo gaaf om te zien waar je allemaal naar toe bent geweest.
    Dan denk ik: "IK WIL OOK!!!!"
    Hahaha wie weet....in het vervolg ;)
    Leuke groep reisgenoten zijn jullie samen hoor!!!
    Nou ben beniewd hoe je zeiltripje ging.
    Hoop dat je reistabletjes bij je had :p

Groetjes!!!!
  6. Steef:
    4 november 2009
    Hey Peet,
    Alles nog steeds onder controle daar? Volgens mij heb je het nog knap druk met dat gereis. Ik ben inmiddels geslaagd voor mijn Nautop 3. Ben ik daar eindelijk vanaf.
    Nog veel plezier verder hoor XX ;) Steef