Birthday, Australia the End!

15 juni 2010 - Darwin, Australië

He hallo mensen!!

So, het zit erop! Over een paar uur vlieg ik vanuit Darwin naar Singapore, naar een hele nieuwe wereld en ik kan niet wachten!! Ik heb de afgelopen 2 weken echt een supertijd gehad.. Heeel veel gedaan, zoals boeken lezen in het park en.. nog meer boeken lezen in het park! Haha.. Zo erg was het niet, maar heb heerlijk gerelaxt.. Een dagje nog naar het museum geweest, Cullen Bay, waar ik DE sluis heb gezien ( bedankt voor de tip Ton ).. Voor de rest beetje gehangen, rustig aan gedaan... En toen was het alweer 00.00 14 juni, JARIG!! Wat geprobeerd om wat te slapen, want om half 4 was de wedstrijd AUS- GER.. En die Duitsers winnen weer he.. Maar het was echt supergezellig, Peter en Susie ook ontmoet, 2 gekke mensen van hier.. Superavondje gehad.. Volgende dag lag ik er pas om 8 uur in, eerst nog een skypesessie gehad met familie, friends.. Nog steeds 14 juni, weinig gedaan vandaag.. `s Avonds voor de laatste x met Sue bij de Vic gegeten ( bar met heel goedkoop eten ).. Daarna naar een andere kroeg gegaan, daar de wedstrijd gezien!! Whoehoe, gewonnen!.. Toen was er een gezellige karaoke, om 2 uur vielen toen wel mn ogen dicht en toen hielden we het wel voor gezien!!  En toen was het de 15e en ben ik half gaar en blij als ik vanavond ergens een bedje ziet !!

Ik wil iedereen ff bedanken voor alle felicitaties, mail, sms, skype, belletjes.. SUPER!

OZZIE OZZIE OZZIE, OI OI OI !! hehe!

Cheers!

1. Heike:
    15 juni 2010
    heeeey. ben je mij en mn berichtjes al zat? haha. zit nu op sydney airport!! Hoe was de karaoke. je hebt toch wel gezongen he?! zouden we eigenlijk met mijn verjaardag doen . haha
    je hebt nog 3 maandjes te gaan. Ik hoop zo dat die vriendinnen van jou je flink te pakken gaan nemen!!
    ga zo ff je foto's bekijken! lang leve gratis internet. see ye!!
  2. Kitty:
    15 juni 2010
    Heej, klinkt als een leuke verjaardag!! lekker in het zonnetje zeker, het weer valt hier nog steeds wat tegen!!
    Hoe lang bleef je Singapore? Toch niet zo lang? Veel plezier in Indonesië in iedergeval!!
    OZZIE OZZE OZZIE!!! OI OI OI!!!
  3. Linda:
    Peetie!!!!
    Ohhh jeej.. dit klinkt een beetje als een kater haha! :P
    Gelukkig dat je het naar je zin hebt gehad!!
    En een hele goede vlucht naar de andere kant!!!

Doeidoei
  4. Maris en Sonny:
    Peetjeee!!!

Je zit nu denk al aan de andere kant!!!;) Gelukkig heb je nog gezellige dagen gehad in Aussie!!!:D
    Nog 3 maandjes Azie .... heel veel plezieeeer!!! En ook wel uitkijken he;)!

Groetjeesss!!!

Sonny en Maris
  5. Steef:
    15 juni 2010
    Die Duitsers winnen weer????? Wij toch zeker ook...!!! Oké, dus je komt weer zachies an dichterbij. Hmmm, ik merk het nog niet echt. Misschien nog wat dichterbij? Hahaha...
    Ik wens je na je uitstapje in Australie nog een paar hele fijne maanden in Azie. Voor jou mag het misschien nog heel lang duren, maar ik ben razendnieuwsgierig naar je verhalen en foto's.
    Pas op voor enge slangen hoor, ik heb gisteren National Geographic gekeken. Die slangen zijn nog erger dan de mannetjes van De Waard.
    XXX ;) Steef