Happy New Year!!

2 januari 2010 - Manly, Australië

He hallo allemaal,

Iedereen een gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor 2010!!

Onderhand alweer 1,5 week in Manly!! Patrick`s oudtante heeft een supergrote caravan achter in de tuin staan, dus daar zitten wij nu in!!.. Dichtbij het strand ook!! Heerlijk!! Paar x al gewinkeld ook!!.. Heerlijk relaxt!!

En oudjaarsdag al vroeg op pad naar de Botanic Gardens!! Hadden echt een supermooi plekje!! Prachtig zicht over de Harbour bridge!!.. Supergezellig zaten we er, lekker druk ook!.. Hele dag beetje gekaart, gelegen, muziekje geluistert.. Wordt je behoorlijk lui van!! hehe!!..

Vanaf 9 uur al het kindervuurwerk!! Al erg leuk!!.. Toen nog 3 uurtjes wachten.. en toen barstte het los!!! Woow!! Supergaaf dat vuurwerk van die brug.. en daarnaast, achter ons, van gebouwen.. Echt supervet!!

Gisteren half pyama-dagje gehouden!! Weinig gedaan.. Binnenkort naar Nieuw Zeeland!! Woehoe!!

See ya!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. bertus:
    2 januari 2010
    petra ik wens jou natuurlijk ook een voorspoedig 2010 en ook je mede reizigers he maar vooral een gezond jaar
  2. Truus kwaak:
    pietertje
    voor jou ook de beste wensen voor het nieuwe jaar geniet van alles wat je nog gaat beleven op je trip maar dat zal wel lukken denk ik nadat ik je verhalen heb gelezen tot nu toe
    de groeten uit het sneeuwwitte kattuk
  3. Maris en Sonny:
    Peetje!!!

De beste wensen nogmaals;) Voor jou kan 2010 niet meer stuk denk haha! Alvast heel veel plezier in Nieuw Zeeland!!! Geniet er van!!! Ennnn houd ons op de hoogte he!
    Ben je nog een leuke surfdude tegen gekomen;)?

Groetjesss!!!
    xxxx
  4. Linda:
    Hey Peet!

Jij ook de beste wensen voor 2010 natuurlijk!
    Leuk dat we je effe aan de telefoon hebben gehad.

Wat lees ik nou?! Pyjama-dag? Heb jij een Hollandse feestdag meegenomen naar Aussie?! Haha! :D

Hey, veel plezier in Nieuw Zeeland, kijk uit voor de Maori's, want die zien er aardig spooky uit.
    Zie je over 42 dagen :D:D:D:D:D:D

Groetjes, Linda
  5. leendert en de rest:
    3 januari 2010
    Hey leuk joh voor je dat je daar ben en nog lekker weer daar natuurlijk.
    Ook de beste wensen en nog gefeliciteerd met je neefie. komen er net vandaan.
    Veel plezier nog en groeten van ons allemaal xxx
  6. Marlene:
    3 januari 2010
    Heeeeeyyyy Petra!
    Nogmaals de beste wensen voor 2010!
    Lekker hoor een paar relax dagen tussen al dat gereis door!!! :D
    En deze week naar Nieuw Zeeland.....wel veel pica's maken he ;)
    Veel plezier daaro.

groetjes en xxx Marlene
  7. Wim rodenburg:
    7 januari 2010
    Petra ook de beste wensen voor het komendejaar met je reisgenoten geniet veel en blijf gezond.

groetjes wim