Coral bay, Exmouth..

9 april 2010 - Exmouth, Australië

Hallo mensen!..

Hier weer een klein berichtje vanuit Exmouth dit keer!.. De afgelopen paar dagen in Coral Bay rondgebracht!.. Daar kwamen we echt alle mensen tegen waar we de afgelopen weken gereisd mee hebben.. Echt superleuk om ze allemaal weer te zien!.. ( sommige dan :P ).. Ook weer Bruce, Danny en de 2 Deense meiden tegengekomen.. Supergezellig, wat biertjes gedronken, pizza gegeten, toen ook nog 2 Australische dudes ontmoet!!.. Al met al hele gezellige avonden hier gehad!..

Op een ochtend zijn we ook nog wezen kayakken.. Ik was een team met Danny, ging echt geweldig! haha!.. Dit keer echt de hele oceaan gezien!.. Heike, vooruit.. die was best aardig erin ( heb nu echt een mes op mn keel ) .. hahah!!. Maar het kayakken was echt superleuk, koraal wat al na een paar meter komt, echt supermooi om te zien!!.. Op een gegeven moment het water in, snorkeltje op.. En toen zagen we een paar min later een schildpad!! En daarna nog 1 en daar hebben we echt een tijd lang achter aan gezwommen, echt supergaaf!.. Toen naar de shark cleaning station.. En ja hoor, daar waren onze vrienden!!! Whoehoe, paar meter onder je, echt heel gaaf!!..

De dagen daarna gerelaxt, wat op strand gelegen en gisterochtend in Exmouth belandt!!.. Nog weinig gedaan, bij het zwembad gehangen en zometeen naar het strand!!!!!

Hier nog meer foto`s : http://www.flickr.com/photos/43907029@N07/

Gr, Petra!

1. Steef:
    Heey Peetie!

Leuk om weer ff wat van je te horen! Kikkuh foto's maarrrrrrrrrr WE WANT MORE FOTO'S VAN AUSTRALIAN DUDES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WE WANT MORE, WE WANT MORE! Deze foto's waren een goed begin! hahah xxies steef
  2. Linda:
    Heey Peet!!
    Zo zo, wat lees ik nou?? Daten met de Aussies??
    Toch geen huigjes gekieteld hoop ik??

Ik zie dat je er nog steeds een grote bende van maakt! Ruim toch een keer je rommel op :P

Heike de groetjes!!!!!
    Doei, Linda
  3. Maris en Sonny:
    Heey Peetie!!!

Weer een bericht:)! Foto's zijn echt gaaf man!!! Ook met die haaien enz! Je maakt wat mee daaro:|!
    Je maakt er inderdaad een bende van haha:P

Nou groetjes!
    XXX
  4. Steef:
    9 april 2010
    Wat is een shark cleaning station??? Ik zie dan allemaal mensen met borsteltjes en zeep de haaien poetsen haha... Maakt niet uit, dat moet toch ook gebeuren.
    ;) Steef
  5. Kitty:
    14 april 2010
    Heej,

Dat je nog weer in een kayak bent gestapt zeg!! Ik ga denk ik toch vrij zeker NOOOOOIT meer... vond die dingen maar niks...
    Maar is het koraal daar nou nog mooier dan bij de Whitsundays?? En ook met die grote vissen??
    Schilpadden zijn echt gaaf. Ik heb toen bij de Whitsundays ook achter eentje aangezwommen, is echt mooi!!
    Shark Cleaning Station?? Doet me denken aan een film genaamd Nemo... en dan het nummer Carwash erbij... Lijkt het erop?? :p
    Nou maak er maar weer wat moois van!! Ik ga nog even verder werken...

Groetjes Kitty
  6. Marloes Guijt:
    15 april 2010
    Heey buurmeisje,

Alles goed?
    Zo te lezen en te zien aan je foto's heb je het helemaal naar je zin daar!
    We reageren nu pas maar volgen je wel op de voet hoor!

Het is erg leuk om te lezen dat je het daar zo naar je zin hebt!
    Je maakt wel heel veel mee zeg!
    Nog een paar maandjes dan ben je weer hier!
    Geniet er nu maar lekker van!
    En wij hopen ook snel te kunnen zeggen dat we op strand liggen :P

Groetjes van je Buren de Guijtjes